10.3.2016

Humans of Kallion seurakunta


Blogin uudessa sarjassa Olivia tutustuu Kallion seurakunnan ihmisiin ja esittelee heidät. Ensimmäisessä osassa hän kertoo itsestään.


Olen Olivia Jaakola. Ammatiltani olen datanomi. Valmistuin ammattiini Uudeltamaalta. Olen kotoisin Helsingistä, mutta nykyään asun Tuusulassa. Lokakuun lopusta lähtien olen ollut työkokeilijana Alppilan kirkossa.

Tehtäviini kuuluu päiväohjelmien laatiminen, Alppilankirkko.fi päivittäminen, mainokset ja
kahvilassa auttaminen. Näiden lisäksi alan nyt keräämään aineistoa ja päivittämään tänne
blogiin Kallion srk:n työntekijöiden esittelyjä.

Vapaa-ajalla olen aktiivinen seurakuntanuori Tuusulan seurakunnassa. Toimin siellä myös
vaparina satunnaisesti valokuvaten srk:n tilaisuuksia jne. Koen suurta kutsumusta
seurakunnassa työskentelyyn ja olen rippikoulusta lähtien ollut mukana toiminnassa.

Minusta on mukava olla osa useamman seurakunnan toimintaa ja näin nähdä laajasti eri
seurakuntien toimintatapoja ja kulttuuria.






Kuulumiset: 
Aloitin muuan kuukausi sitten täällä Alppilan kirkolla ja olen viihtynyt erittäin
hyvin. Täällä on mukavat työkaverit ja hyvä fiilis työskennellä.

Ajankohtainen projekti:
Alppilan kirkon infotaulu ja viestintä

Terveiset:
Kaunista kevättä sinulle! Harmaissa päivissäkin on jotain loistavaa.

Raamatun kohta:
Ps. 91:11-12
Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

Motto: 
”Jos uskot, niin se mahdollista on, sillä kaikki mahdollista on.”



Teksti ja kuva: Olivia Jaakola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näkökulmat: Purukumi

Pureskelen ajatuksia, venytän ja paukuttelen. Haen sanoja sille, mistä minun on vaikea puhua.  Miten voi puhua siitä mille ei ole sanoja, us...